יועץ משכנתא ברעננה

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

לקיחת משכנתא זו החלטה חשובה ורצינית. תהליך קבלת המשכנתא יכול להיות מורכב ומסובך אך במידה ונעזרים ביועץ, ניתן גם להפוך אותו למהיר ופשוט. קבלו עוד היום הצעת מחיר מיועץ משכנתא ברעננה בעבור לקיחת משכנתא חדשה או מחזור משכנתא קיימת ותוכלו לחסוך בעלויות.

איך יועץ משכנתא ברעננה יכול לעזור?

לא בטוחים מה גובה המשכנתא שתוכלו לקחת? מתלבטים בין המסלולים השונים? לא סגורים האם הריבית שקיבלתם נחשבת לטובה או שאתם פשוט לא בטוחים מהי משכנתא? כל השאלות הללו יקבלו מענה מהיר כאשר תיעזרו בשירותיו של יועץ משכנתא ברעננה. היועץ יספק לכם מידע על אחוז המימון שתוכלו לקבל ועל התמהיל הנכון בעבורכם ויעשה לא מעט עבודה הקשורה במשא ומתן עם הבנקים השונים.

יועץ משכנתא ברעננה

עלות של יועץ משכנתאות פרטי ברעננה

כאשר לוקחים את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי ברעננה, ניתן לקבל ליווי מלא או ליווי חלקי בהתאם לצרכים שלכם. בדרך כלל כאשר מדובר על ליווי חלקי, הכוונה היא לבניית תמהיל משכנתא והעלות של שירות זה נעה בין 2,000 ל-3,000 ש"ח לא כולל מע"מ.

אם תהיו מעוניינים לקבל ליווי מא' ועד ת', אשר כולל בין היתר את המשא ומתן עם הבנקים, מעבר על הסכם המשכנתא שמתקבל מהבנק ופעולות נוספות, תשלמו בין 6,000 ל-10,000 ש"ח בממוצע.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים >>

האם אפשר לקחת משכנתא לבד?

בהחלט אפשר לקחת משכנתא גם מבלי להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות ברעננה אך התהליך יהיה ארוך הרבה יותר ולא בטוח שתחסכו בסופו של יום את הסכום המירבי, אך ורק בעקבות חוסר ידע או הבנה בנושא.

לקיחת משכנתא ברעננה – כיצד נקבע המחיר?

מחיר השירות של יועץ משכנתאות ברעננה נקבע על סמך מספר פרמטרים כגון הותק והניסיון של היועץ וסוג השירות הספציפי הנדרש לכם. כמעט תמיד יהיו הבדלים בין ליווי של משכנתא לשיפוצים לבין פעולות אחרות כגון מיחזור משכנתאות או לקיחת משכנתא הפוכה.

בנוסף, ייתכן והמחיר בעבור לקיחת משכנתא ברעננה יהיה גבוה בעקבות מורכבות הליווי וזאת במצבים בהם הלקוח מסורב משכנתא בשל בעיות בנתוני האשראי או בשל הגבלות על חשבון הבנק שלו.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים >>

איך יודעים אם היועץ שבחרתי מקצועי?

יש מספר דרכים לבדוק אם יועץ המשכנתא עושה עבודה טובה, כאשר הדרך הראשונה היא לבדוק כמה הצעות שונות הוא השיג בעבורכם. יועץ משכנתאות מומלץ ברעננה יבצע בדיקה מקיפה וישיג לפחות 2-3 הצעות מבנקים שונים ויבצע סקר שוק לפני ההחלטה הסופית.

כמו כן, יועץ משכנתאות טוב, יבצע מחקר מעמיק עם בני הזוג בשביל להבין את הצרכים שלו על מנת לבחור בתמהיל המשכנתאות הנכון ביותר.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר מיועץ משכנתאות ברעננה? אנחנו במשכנתא ליין נשמח לעזור לכם וללוות אתכם בתהליך. חסכנו עד כה מאות אלפי שקלים בהחזרי המשכנתא לעשרות לקוחות ואנו בטוחים כי תוכלו להיעזר בנו בשביל להוזיל עלויות ולזרז את תהליך קבלת המשכנתא על הנכס שלכם.

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
בחירת יועץ משכנתאות מומלץ בהרצליה היא החלטה חשובה, ואולי אפילו אחת ההחלטות החשובות שתבצעו בחייכם. אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות אמין שיודע